نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران، امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

دستگاه قضا آماده همکاری با تشکل‌های مردم نهاد با موضوع آزادی زندانیان غیرعمد

  • کد خبر: ۲۲۰۷۰۶
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
دستگاه قضا آماده همکاری با تشکل‌های مردم نهاد با موضوع آزادی زندانیان غیرعمد
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی از همکاری دادگستری با تمامی تشکل‌های مردم نهاد با محوریت کمک به زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضوی با بیان این مسئله گفت: جرایم به ۲ دسته عمد و غیرعمد تقسیم می‌شوند که با موارد عمد برخورد جدی می‌شود تا به امنیت جامعه خدشه وارد نشود.

وی ادامه داد: برای جرایم غیرعمد که عمده آنها موارد مالی بوده پیگیر صدور بخش‌نامه‌ای هستیم که این افراد به زندان نروند و در این خصوص از تمامی ظرفیت‌ها در دستگاه قضایی استفاده شده است.

مرتضوی افزود: در موضوع جرایم غیرعمد، ۵۸۰ مورد صدور موارد جایگزین حبس را داشتیم تا بازگشت آن فرد با آسیب مواجه نباشد؛ همچنین دستورالعمل تعامل دستگاه قضایی را با همکاری خیران عزیز در مجموعه‌های مختلف داریم و یک گروه از آنها صنف‌های طلافروشان و هتل‌داران هستند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی متذکر شد: تمام تلاش ما این است که فرهنگ یک کار خوب در جامعه جاری و ساری شود و از تشکیل پرونده برای موارد غیرعمد جلوگیری شود.

مرتضوی عنوان کرد: همچنین برنامه دیگرمان در موضوع احیای زندگی بوده و مهمترین موضوع آن بحث اشتغال و توامندسازی است و به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت خیران عزیز هستیم.

وی به شرایط عفو رهبری اشاره و تصریح کرد: کسی که شرایط عفو را داشته باشد شامل عفو می‌شود و به موارد اعدامی هم بین یک تا ۲ درجه تخفیف داده می‌شود و عفو‌هایی که با موافقت مقام معظم رهبری صورت می‌پذیرد مواردی هستند که شامل عفو می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: از حمایت رسانه‌ها که از پویش گلریزان آزادی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که خروجی آن را به خوبی و به نحو احسن مشاهده نماییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->